Om mig själv

Ja när Malin då redan berättat lite om sig tänkte jag att jag kunde göra detsamma. Jag heter då Susanne och har börjat mitt första år på gymnasiet, och bor som Malin tidigare nämnde granne med Henne, fast på en egen liten gård. Just nu har vi 4 pållar i stallet om man nu kan kalla den ena häst, snarare hund, ja det är en liten shettis som går med som lite sällskap här och där, fattar inte vad man skulle göra om man inte har en sån liten snäll sak.
Nog pratat om honom, 2 av dem 4 pållarna är då mina, en av dem väldigt ny har inte varit hos mig mer en 1 vecka, så det ska bli roligt att  följa våran utveckling. Båda är såklart stor hästar men jag tänkte inte berätta så mycket om dem nu utan tänkte ta det i varsittt separat inlägg senare.

Jag hoppas att ni alla kommer följa bloggen och om det är något speciellt ni vill att vi ska ta upp, frågor eller liknande så kommentera bara. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0