Min vecka

Måndag: Dressyrtränade för Hanna och vad jag minns så gick det inte alls bra..

Tisdag: Jag red ut med Sussi vilket var väldigt mysigt. skönt att man har en häst som man inte behöver sitta och blåhålla varje gång man rider ut. Han var lugn och superduktig!

Onsdag: Dressyrtränade för Hanna igen. Tränade mycket förvänd galopp och galoppombyten och han var så superduktig men annars gick det piss dåligt..

Torsdag: Hopptränade för Cribba och det gick så himla bra, blir så glad! Har absolut världens finaste häst! Hoppade mycket bana,inte så högt 110-120 men det var mest för atta träna och hoppa flera hinder på rad. Han har ju inte riktigt fått tillbaka sin kondis och musklerna finns det inte ens en skymt av..

Fredag (idag): Min kära vän Anna som precis har sålt sin häst ska rida pridde idag, tror att det kommer gå super bra för hon rider så bra. Rider nog pridde mycket bättre än mig!

Såhär har min vecka sett ut såhär långt och jag lovar att bli mycket bättre på att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0