Min mysiga helg!

Har inte så mycket för mig för tillfället så tänkte berätta lite om min helg.

Lördag: Jag och Nicklas (min pojkvän) hade vår knatteridning på morgonen. Lika kul som vanligt med småttingarna! Vi bygde banor, borsta, red fikade och allt. Galle är så söt och väääldigt omtyckt av de små barnen. Det var bara 3 men vi hoppas att flera kan komma nästa gång. Hur som. Resten av dagen låg vi bara och slöade i sängen och på soffan, vi båda var jätte sjuka.. Ja så Pridde fick vila, men det var han nog bara glad för!

'





Söndag: Ja idag klockan halv 10 kom två små tjejor som mamma och jag hade lektion för med två basjkirer. Klockan halv 11 skulle det komma ytterligare två men de dök aldrig upp.. Så gjorde iordning Galle helt i onödan men han är ju så gosig så det gjrde ingenting. Har saknat att pyssla med honom faktiskt. Från 12-16 hade vi vår handikapp ridning, jobbigt men faktiskt literoligt också! Dom är så otroligt söta så det finns inte! Klockan 5 kom Sara med sin vän och vi re ut och busade med hästarna, de hade två basjkirer och jag min bamse häst Pridde. Fy tusan vad glad han var att få komma ut i skogen, bocka och bralla gjorde han minnsan!






Kommentarer
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

Vilken söt ponny!

2011-09-11 @ 21:42:14
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: JENNY

vilken sötis!! =)

2011-09-12 @ 10:03:46
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0