Kollar tävlingar!

sitter och kikar lite på tävlingar, vill ju komma ut nu direkt på Pridde! Vill inte köra tråkiga clear rounder utan tävla och hoppa HÖGT! Men jag antar att det är så man får börja.. Har ju inte tävlat på ett år nu och har aldrig tävlat på en "riktig" tävling med storhäst, endast pay and jump med Mio innan han blev sjuk.. Hur som. Saknar det otroligt mycket, atta få tävla alltså. Minns när jag var ute nästan varje helg med Max (min D-ponny). Gud det är så kul!! Och vet ni en sak? Jag ska börjar tävla mycket dressyr nu har jag tänkt mig, jag har ju faktiskt en otroligt fin häst inom dressyren också!







Fan vad jag älskar min Max, har så otroligt många fina minnen med han <3




/Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0