Härlig tur i stormen

Jag och Mallan red ut på en super härlig tur, men det skulle ju inte gjort något om det blåste lite mindre. Fick riktig härlig galopp i galopp backen, superbra för hästarnas bakdel.

Kan ju bara säga TUR att det var Ruffe och inte Checken för då hade jag nog inte varit levande vid det här laget. Det blåste som aldrig förr och det var lite svårt att prata med varandra då man inte hörde ett skit vad den andra sa. Tycker det är riktigt roligt att både jag och Malin fått så trevliga och coola hästar, det tycker jag faktiskt vi är värda efter allt slit, kommer ihåg när vi bara skulle skritta ut på våra ponnyer och ingen av oss kunde gå bakom för då börja dem hoppa och studsa, så det blev inte så mycket att rida ut tillsammans för vår del, lite tråkigt, men ibland är det bra att ta det säkra före det osäkra.  


Ruffe killens enormt långa hals.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0