Duktiga pållar

I dag har båda pållarna skött sig super. Som ni kanske läste innan var jag iväg på en pay and jump med ruffe bara för att se hur han var på borta plan, och han skötte sig som önskat, exemplariskt och vi nollade. Riktigt roligt att se att han är så otroligt cool att ha med sig, väldigt skönt faktiskt.

Sen på eftermiddagen gick jag ut och tömkörde Checken och han var riktigt dunder fin, vilken häst! Är så otroligt stolt över att jag har två så trevliga hästar. Tänkte filma lite när jag tömkörde men jag kan säga er tömköra med en hand var för det första inte det lättaste och när man tror man lyckats någorlunda har man glömt att trycka på knappen,suck... Aja det är väl ändå inte så intressant men om ni någon gång vill se, så hojta till så får jag ta och fixa mig en filmare.



Rufffe idag

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin blogg! Hoppas vi kan följa varandras bloggar? :)

2011-09-11 @ 21:49:49
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0